Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Novotnak

Temnou sílu

cítím za těmito vznešenými myšlenkami. Velké nebezpečí přichází, před kterým na pozoru musíme být.

0/0
9.6.2011 12:37

monarxa

Karma

R^R^R^

0/0
9.6.2011 10:33

maudite

Klidek

Jako obvykle bude vse zase zneuzito sebrankou zlodeju revoluci, kteri si zase prosadi svoje. Jestli si myslite, ze vysledky umele vypestovane nespokojenosti narodu mohou smest celosvetovou konspiraci, ktera v ramci svych zajmu toto vse vyvolava jiz veky ?

Tady mate scenar :

http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

a zcela , velmi ateisticky a velmi pozorne si prectete Bibli.

Treba vam to dojde, jak se veci maji.

0/0
7.6.2011 22:10

adam-x

tohle jsem napsal..

http://tomaspinos.blog.idnes.cz/c/194431/Na-spanelskych-namestich-se-rodi-nova-vize-sveta.html

http://tomaspinos.blog.idnes.cz/c/194512/Takze-co-se-to-vlastne-deje-je-to-revoluce-nebo-transformace.html

0/0
4.6.2011 21:36

pavel 99

Re: tohle jsem napsal..

marně hledám zmínku, kolik peněz či investic už "vystávkovali". Doplníte tuto informaci?:-/

0/0
4.6.2011 22:00

echo.3.

Bob Frýdl byl bezvadný zpěvák

(ještě pořád je) Karma!

       :o)

Ty zase píšeš dobré články, mladej.

P.S. nejsi příbuzný?

0/0
1.6.2011 21:15

Arbiter

Vzhledem

k tomu, že jsou Španělé líní a chtějí, aby se o ně ve všech směrech staral stát, jsou tyhle demonstrace strašně stupidní. Vždyť jim nepomůže změna volebního systému, musela by se u nich změnit mentalita. A změna volebního systému povede jen k prosazení populistických a extremistických stran, které budou slibovat hory doly, jen aby se nějakým způsobem dostali na horu a pak budou vesele rozkrádat. Není to boj za reálnou demokracii, je to boj za to, aby nemuseli hnout svou línou prdeli a aby jim lítali pečení holubí do huby...

0/0
1.6.2011 19:18

Kordoba

Re: Vzhledem

Och muj Boze! Argumentova tim, ze jsou Spanele lini muze jenom ten, kto o tom vubec nic nevi. Situace v Spanelsku je uplne o necem jinem, zjistete si prosim informace. Ale podle vasi reakce predpokladam, ze vam vubec nevadi korupce, nezodpovednost a kradeze politiku... Kdo chce kam, pomuzme mu tam

0/0
1.6.2011 19:58

Hana Borovská

Do krize se před dvěma lety dostal i Island,

hrozí, že potíže se přenesou i do jiných evropských států - Italové jsou znepokojeni, Francouzi se k protestům přidávají taky. I my bychom měli být znepokojeni. Příčina těchto problémů netkví v tom, že by lidé vytvářeli málo národního bohatství, ale v tom, že vinou nekompetentního a amorálního vedení (politici, finančníci, nadnárodní vlivy) toto národní bohatství odtéká jinam, např. proto, že oligarchie má zájem na předlužení státu a záměrně dělá vše pro to, aby nastalo.

info o islandu např. zde

http://imcmedia.cz/?p=393

0/0
1.6.2011 21:22

Hana Borovská

Další info a odkazy k tématu

jsou třeba tady:

http://baudysjr.blog.respekt.ihned.cz/c1-51980450-ledy-praskaji-iii

nebo tady:

http://imcmedia.cz/?p=215

0/0
1.6.2011 19:00

Kordoba

Re: Další info a odkazy k tématu

R^R^R^

0/0
1.6.2011 20:09

echo.3.

Re: Další info a odkazy k tématu

       :o))

Baudyš jr. píše dobře.

0/0
1.6.2011 21:29

To je bomba

jéžiši to jsou kydy...

"regeneraci demokratického systému"!

"nesouhlas se současným systémem"!

"Nyní je možnost dát svůj názor najevo"!

"Zvedá se vlna kritiky na současný systém"!

Chci slyšet konkrétní návrhy na změny: volebního systému, zákonodárných postupů, ... nebo třeba jestli přejdeme k osvícenému absolutismu, nebo diktatuře, nebo jak si ksakru představujete ten "Brave New World" ?

0/0
1.6.2011 18:19

Honza Frydl

Re: jéžiši to jsou kydy...

Na všem se pracuje.. Základ je ovšem je: Transperentnost státních zakázek a financování stran, zavedení participační demokracie, zodpovědnost a odvolatelnost politiků, změna volebního systému s větším prostorem pro menší strany.

Hele, je to v plenkách a ani Vaši milovaní zákonodárci zákon nenapíšou během pár dnů. S právnickým oddělením za zády.

0/0
1.6.2011 18:23

echo.3.

Re: jéžiši to jsou kydy...

Abys byl v obraze, kdo je kdo, Honzo!

         :o))

"To je bomba" = Paulczyňski

Ach.jo, lovec trollu, zchátralý důchodce, Pavouk!

0/0
1.6.2011 21:10

pavel 99

Re: jéžiši to jsou kydy...

a mění to na jeho textu něco?8-o

0/0
1.6.2011 22:20

Kordoba

Re: jéžiši to jsou kydy...

Jj, takze podle vas je lepsi sedet na prdeli, nic nedelat a nadavat nad pivem??? WTF? Co se to sakra s nami deje???8-o

0/0
1.6.2011 20:07

echo.3.

Re: jéžiši to jsou kydy...

Hrdý soudruh opět promluvil, Paulczyňski?

         :o))

0/0
1.6.2011 21:11

To je bomba

výborně,

a co teda uděláme ? Kde je nějaký konstruktivní návrh - u těch demonstrantů ?

Já mám nápad: každá rodina dostane domů tiskárnu na peníze - a bude po chudobě !!!

Dobrý, ne ?

0/0
1.6.2011 18:13

Honza Frydl

Re: výborně,

Hypermegasuper nápad!

0/0
1.6.2011 18:16

Kordoba

Re: výborně,

Ale jo, lepsi je nedelat nic a jenom blbe prispivat do diskusi... to se pocita ;-D

0/0
1.6.2011 20:09

Ivo Vašíček

tohle z internetu mažou

http://imcmedia.cz/?p=405

0/0
1.6.2011 16:50

echo.3.

Re: tohle z internetu mažou

Až to dorazí sem, to bude tóčo!

Mají za Parlamentem vůbec zahradu?

       :o))

0/0
1.6.2011 21:21

Korytnaačka

Reseni

Na demonstrace chodi studenti kteri jeste neprinesli ekonomice korunu do tygliku, pracovat nechteji, neumi a nebudou. Ale zato chteji zit jak kdyby dreli 12 hodin denne. Vlady to resi tak, ze prodluzuji odchody do duchodu, misto aby je zkratili za jistych predpokladu a uvolnila se tak mista pro mlade.

Pak dochazi k tomu, ze covek, ktery opustil skolu se nikdy delat nenauci a stary se udre za polovinu minimalni mzdy, protoze sve nepracujici potomky zivi a dotuje. Jaka je v tom logika? Produktivita prace klesa, sosa se zdravotni a socialni system a do zeme se zvou imigranti, kteri neumi ani cist a psat, natoz nejakou praci.

Dokud je vlastnich nezamestnanych cislo vyssi jedne, nemaji tu imigranti za praci co delat. Dokud jsou mladim lide bez prace, musi se kratit, ne prodluzovat odchod do duchodu. A z ceho ty duchody platit? No prece z toho, co se usetri za socialni podpory vyzirkum z muslimstanu a vlastnich rad.

0/0
1.6.2011 15:27

Ivo Vašíček

Re: Reseni

Nepsal jste náhodou něco podobného v listopadu 1989 do Rudého Práva: http://archiv.ucl.cas.cz/index.php?path=RudePravo/1989/11/21

0/0
1.6.2011 15:58

Kordoba

Re: Reseni

jaci studenti? Kouknete se na nejake videa z tech demonstraci a je tam hodne lidi v starsim, dokonce i duchodovem veku... Co vas stve? Myslim, ze pricina bude nekde jinde...:-/

0/0
1.6.2011 20:12

Korytnaačka

A jak to zmenite?

No jak? Co vydemonstrujete a na kom? Svata ty prostoto - vzdy kdyz se daluza do pohybu je z toho pruser. nemecko - Huitler, Rusko - Lenin, Islam - Mohamed... Do horoucich pekel s vama bando linaRv;-O

0/0
1.6.2011 15:04

Barkynson

Re: A jak to zmenite?

;-D;-D;-D dobré :)) a teď nějakej o policajtech :-))

0/0
1.6.2011 15:06

Korytnaačka

Re: A jak to zmenite?

Hovorte prosim k tematu - citim se dotcen vasim zesmesnovanim realneho prispevku.

0/0
1.6.2011 15:24

Honza Frydl

Re: A jak to zmenite?

Myslím, že jste zabloudil. Počkejte, pomůžu Vám: http://www.strejda-google.cz/?q=bohnice

0/0
1.6.2011 15:29

Barkynson

Re: A jak to zmenite?

bylo to dost k tématu?Aby se zase necejtil dotčenej :-)))))

0/0
1.6.2011 15:31

Honza Frydl

Re: A jak to zmenite?

Na tom místě může vesele halekat a být hysterický... :)))

0/0
1.6.2011 15:36

Fracek62

Re: A jak to zmenite?

Havel - Listopad? to jste tim chtel rict?

0/0
1.6.2011 17:19

LiDah

respekt člověka k člověku

Lidi, Já sy myslím,že to má význam..a to velký..je to doufejme začátek nečeho úplne nového, a táto změna potrvá samosebou dlouhou dobu, ale celý tento systém se musí změnit. Tahle revoluce - a jen ať se rozleje do celého světa! - musí poukázat na holý a každé rozumně zmýšlející bytosti jasný fakt, že současná demokracie není demokracií - a to však  jen proto že je založena na vládě jedné vrstvy a tou je vrstva finančníku - tzv. lidí hamyžných a moci chtivých - , pro které jsme jen stádo s kterým obchodují. Dnešní svět ovládají lidé, kteří kromě chamtivosti a vzdělání v obchodu mají málokdy vůbec nějaký jiný vzdelanostní, zájmový, či snaď nebodejť spirituální background. Tvrzení, že prospěch trhu a ekonomiky vede k prospěchu občana je pěkný nesmysl. Už tomu tak bohužel dávno není. Ekonomika a trh vede pouze k prospěchu mála vyvolenýcha politika už dávno není oblastí práce pro NÁS, ale další ekonomickou sférou, kde se dá krásně zbohatnout.Konzumní a kapitalistické paradigma musí vymyzet.

0/0
1.6.2011 14:52

Korytnaačka

Re: respekt člověka k člověku

Tak proc ho nejdes ovladat ty? Vis urcite jak, chytroline s holou riti.

0/0
1.6.2011 15:05

Causabone

Re: respekt člověka k člověku

Víte v somálsku žádná ekonomika a trh není a lidi se tam dobře nemají. Jen silná ekonomika plodí silné firmy, které zaměstnávají hodně lidí a můžou si dovolit jim dát nadprůměrné platy. A vždy bude nahoře ten bohatý který to bude vlastnit. A jeho zaměstnanci z toho budou mít užitek. Nebo můžeme mít socialismus, lidi bude zaměstnávat státní úředník, kterému bude putna jestli se něco zlepší nebo ne. A lidi se budou mít špatně. Pokud možno je izolujem od ostatního světa, tak si svojí bídu nebudou moci porovnat s ostatními. Bez porovnání vlastně nebudou vědět jak na to jsou a když jim dobře vymyjem mozky, tak nám uvěří že se mají vlastně dobře. A tomu se říká cestování časem o třicet let nazpět.

0/0
1.6.2011 15:18

vit.kucik

Hesla protestujících jsou klasickými anarcho-socialistickými

...požadavky, jen trochu aktuálně naleštěnými, aby se lépe vyjímaly ve twitter-FB prostředí... Zlé nadnárodní korporace, chamtivé banky, zkorumpovaní politici jako loutky v rukách boháčů, obyčejný chudý člověk, který jen dře a myslí všechno dobře, nespravedlivý systém, oprávněné požadavky, právo na práci, právo na jistotu, právo na levnou školu, právo, právo, právo...

Je s podivem, jak málo stačí, aby se staré socialistické požadavky otřepaly a znovu přitáhly na náměstí tisíce naivních lidí s krátkou pamětí...

0/0
1.6.2011 14:38

Honza Frydl

Re: Hesla protestujících jsou klasickými anarcho-socialistickými

Jde především o zvýšení politické kultury a většího vlivu na stát. Jsem pro přímou demokracii. Transparentní stát bez korupce. To je hlavní cíl. Řešení lze nalézt v transparentosti financování stran a zveřejnění státních zakázek. Od toho se dá začít.

A nezlobte se na mě, ale tím, že jsme v EU k socialismu směřujeme více, než když by měli lidé možnost rozhodovat o zásadních věcech.

0/0
1.6.2011 14:43

Korytnaačka

Re: Hesla protestujících jsou klasickými anarcho-socialistickými

Lid muze rozhodovat leda o tom, co ve staji nalazati se raci. Jinak je potreba aby se do vlady volila inteligence naroda a ne ti zastupci z lidu. Odbornici prisne kontrolovani a zodpovedni za sve ciny. Parlament, jehoz mzda se bude odvijet od realne mzdy lidu... napriklad 5-ti nasobek minimalni mzdy.

0/0
1.6.2011 15:08

Korytnaačka

Re: Hesla protestujících jsou klasickými anarcho-socialistickými

R^R^R^

0/0
1.6.2011 15:06

kladivo a srp, naroste ti hrb

Nekontrolovaně se nám přemnožili

pseudopravičáci, rudí podnikatelé, nenažraný bílý koně, organizovaní tuneláři, novodobí ekonomičtí veksláci, podvodníci a lumpové všeho druhu.:-(Rv

Tomu všemu kraluje všeobjímající, bezohledná mafie a grázli v zákulisí. Nyní jim, z rozšiřujících se protestů a volání po nápravě, evidentně začíná "cukat u zadku". Něco se změnit musí, jinak......???

Za článekR^, děkuji za videa.

0/0
1.6.2011 14:26

Barkynson

Re: Nekontrolovaně se nám přemnožili

je super, že už se zase přestáváme bát říkat nahlas věci, které vidíme a nesouhlasíme s nimi.Doufám, že to brzy bude celonárodní....

0/0
1.6.2011 14:37

habit-.!..

... už je to tady zase...

v 68´ mávali studenti na náměstích západních metropolí rudými prapory se srpem a kladivem, zatímco u nás stáli studenti proti tankům se srpem a kladivem...

... tihle naivní troubové bojují za to, aby jednou mohli stát proti tankům...:-/Rv

0/0
1.6.2011 13:43

Honza Frydl

Re: ... už je to tady zase...

Jistě. Přechod na přímou demokracii, transparentní stát a zodpovědnost a odvolatelnost politiků za své činy povede k totalitnímu režimu a nespokojenosti koho? Mafiánů?

0/0
1.6.2011 13:58

Causabone

Re: ... už je to tady zase...

k ničemu takovému tady ale nedojde. Asi stejně tak jako u nás je ve španělsku 80% zákonů pouze přejímáno z EU. Demokraci tam tedy nehrozí. Po krachu se navíc dostanou do stavu současného řecka, kde dojde pravděpodobně k převzetí státní správy úředníky EU a tedy definitivní ztrátě suverenity a rozprodání státního majetku. Lidé tam tedy v současnosti řeší něco jiného než by měli. Měli by zvolit nějakou pronárodní stranu, uzavřít hranice, vrátit se k domácí měně. Zrušit dotace a tím narovnat trh. Tím by pravděpodobně nastoupili krušnou cestu ke zlepšení situace, v první řadě s nezaměstnaností. ale bohužel už jsou celkem daleko takže by to bylo zlé. Navíc to takhle neudělají a krachnou a skončí špatně a asi i poteče krev.

0/0
1.6.2011 14:04

Barkynson

Re: ... už je to tady zase...

bohužel asi poteče, ale bude to jen důsledek systému, který se namísto k lidem, obrátil k penězům a rozehrál hru bez pravidel,a každá hra má svůj konec...

0/0
1.6.2011 14:16

Korytnaačka

Re: ... už je to tady zase...

Vyborne, ty cas na netu nemarnis  - je to presne tak. Podepisuju.R^R^R^

0/0
1.6.2011 15:12

Korytnaačka

Re: ... už je to tady zase...

A k cemu jinemu? Kristova noho co vas v tech skolach a doma uci?;-ORvRv

0/0
1.6.2011 15:10

Causabone

nepochopeni

Celé ty protesty, včetně vašeho článku značí jisté nepochopení věci viz věta "Vyjadřují nesouhlas s opatřeními, které vedou k prospěchu trhu a ekonomiky, nikdy ne občana."

Prospěch trhu a ekonomiky totiž vždy vede k prospěchu občana. Ne obráceně, jak to vyvolávají socialisté. Lidé musí přestat volit politiky kteří slibují hory doly občanům. Neboť ti si jen kupují hlasy. Ti co slibují krev a pot, ti by měli být voleni.

Proto celé španělské protesty nic nezlepší i kdyby položili vládu, ke slovu se totiž dostanou jen ještě větší socialisté než ti doposavaní. A ti si zase koupí oblibu, zase zadluží zemi ještě víc předají ještě víc pravomocí EU.

0/0
1.6.2011 13:38

Honza Frydl

Re: nepochopeni

Řekněte mi jak můžou například obchody s finačními deriváty vést kuprospěchu občana. Jak následně jejich gambling vlády podpoří finančními injekcemi. A to jsou prosím injekce daňových poplatníků. Místo aby tyto banky nechaly svému osudu stejně jako by se nechala jakákoli jiná firma svému osudu při svém špatném hospodaření. Zkuste si do své firmy napůjčovat miliony, ty investujte do nesplatitelných hypoték a následně chtějte po státu uhradit škodu za své bezostyšné jednání...

Já osobně jsem proti jakémukoli zvyšování pravomocí EU. Jestli bude i u nás v republice probíhat diskuze, tak se budete moct tak připojit a vyjádřit svůj názor..

0/0
1.6.2011 14:09



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.